Kesä kuvina

Tosiaan siitä on aivan järkyttävän kauan aikaa ku viimeks kirjottelin
mut parempi myöhään ku ei millonkaan, eiks ni?
Mut nyt asiaan, mä halusin tehä nyt tälläsen mulle tyypillisen kuva postauksen.
Eli lähinnä mun kesä lyhyesti kuvina.
tällä kertaa en (ainakaa hirveesti) kirjottele väli kommentteja
joten nauttikaa toki.

P.s. Ulkoasu on muuttunut, kiitos kun huomasit!

28.5 - 27.6
























30.6 - 4.7

5.7


13.7
K7 konfirmaatio  (isoset)


14.7-18.7

22.7




 




23.7























25.7
mpy ootd

27.7
K11 konfirmaatio

31.7 - 4.8
(Venlasta tuli kummi 2.8)
6.8
(ketään ei säästetty)









Elikkäst tällänen oli mun kesä. Millanen sun kesäs oli?
Kerro toki, mua kiinnostaa miten oot viettäny sun kesän:)

Nyt se ois taas kouluun paluun aika. ( lukio here i come!)
ei mulla muuta. Hauskaa koulun alkua kaikille!

♥:Veera



Kommentit

Lähetä kommentti

Suositut tekstit