HAPPY NEW YEAR!!♥

Selostusta mun uudesta vuodesta ja uuden vuoden lupauksii ja sellasta!:)

Aluks kotona perheen ja perhetuttujen kans.
Pelattiin vähän orginal aliasta, syötiin hyvin ja naurettiin :D
Sen jälkeen kaupunkiin ja sit meriraumaa kohti.
Kapessa piti eka kävästä hakee joku kauhuleffa
mut sit tajuttiin et kaikki hyvät on K16 tai K18..
No soitin sit äitille et jos se ei oo ottan mitää ni tulis vuokraa 
meil leffan mut tottakai sekin oli jo kerennyt kilistellä.
No otettiin sit joku komedia ja lastenleffa :D
no ei siitä vuokraamisestakaan tullu mitään
ku kummallakaan ei ollu kuvallista henkilöllisyys todistusta
tai ollu aikasemmin vuokrannu, noh sitten uus soitto mudelle
ja sit saatiin leffat ja matka sai taas jatkuu..

Perillä eli siis Tarulla oltiin viimesin mut ei se haittaa :)
Meitä siellä siis kaiken kaikkiaan oli 
Minä, Taru, Närvä, Iitu ja Marita mut se tuli vähän myöhemmin.
 Oli kyl aivan mahtava ilta etten sanois. KIITOS!♥
Ja nyt vähän kuvii :)



Närvä ja Iitu.


Parasta seuraa, Iitun naama vaan ei ollut julkaisukelpoinen.
(ei halunnu itestään irvistely kuvii :D)


Sit taiteiltiin tähtisädetikuil :)

Iitun taiteilut.


Tarun taiteilut.
Mä tykkään tost alimmast mustekalast :D


Ja sit on mun taiteilut.
Nimmarilla korostettuna :)

sit mentiinki jo ampuu rakettei ja totkai kuvaa niit.














3...2...1... Happy New Year 2014!!
ja uuden vuoden toivotuksii sateli ovista ja ikkunoista :D

Uuden vuoden lupauksista sen verran et nyt ku mun liikuntakielto
on päättynyt nni päätin sitten tehä tän perus uuden vuoden lupauksen.
Eli rupeen liikkuu enemmän ja syömään terveellisesti ja sellasta!:)
Ja sen aion pitää! :D

No mutta kiitos kaikille vuodesta 2013!
oli mahtavaa. Nauroin, itkin, huusin, kiljuin, tein tyhmiä päätöksiä ja asioita
mutta kaikella tapaa se silti kannatti.
Nyt on uusi vuosi, uudet tuulet ja uusi minä!
Kiitos kaikesta!♥

♥:Veera


Kommentit

Suositut tekstit