SWAG! YOLO!

Kuluneen viikon tapahtumia lyhyesti...


Sain TET-paikan Buena Vistasta
päivämäärää en muista mut viime viikol kuitenki oli.

Ke 18.9
taksvärkki päivä, olin kotona.
Tarulla, Aksulla ja Julialla oli synttärit
ja päätin sit tehä niille kakun... kuvaa ei valitettavasti löydy
muutakun facebookista.

sit tässä välis ei tapahtunu mitään erkoista, perus arkea vaan...

La 21.9
Urheilupäivä koulus, WHYYY!!!-.-
olin auttamas eli en urheillu.

Päivemmällä käytiin Niksun kans silakka markkinoilla
ja ostin snäpärin...



Korostamaan mun yolouttani ja swägiyttäni:D

ja leivoin muffineita



kahdella eri kuorrutteella..
Kerma- ja suklaa kuorrutteella.


Mut suklaa kuorrutus meni jotenkin vikaan
ja kyseiset kuvat eivät olleet julkaisu kelpoisia..
Mutta jos katsot edellistä kuvaa saatat huomata yhden
ja ainoan onnistuneen suklaa kuorrutetun muffinin.

Su 22.9.
Olin Maritan kanssa.
käytiin kuvaamassa ja muuta sellasta mukavaa:)






ja siinä sen nyt sit varmaanki suurimmaks osaks oli:D


tänään oon sitten Camillan kans:)

eipä mulla muuta.

♥:Veera

P.s. uus postaus tulee sit taas ku on aikaa...


Kommentit

Suositut tekstit